قالب وبلاگ


گروه شیطون بلاها؟؟؟
آخرين مطالب

امشب در خلوت تنهایی ام آهسته بی تو گریستم

کاش صدای هق هق گریه ام را باد به تو می رساند…

تا بدانی که بی تو چه میکشم

کاش قاصدک به تو می گفت که در غیاب تو

رودی از اشک به راه انداخته ام….

و کاش پرنده ی سوخته بال عاشق از جانب من

به تو این پیغام را می رساند که:

امید و آرزوهایم بی تو آهسته آهسته

در حال فرو ریختن است

آخه دارم از رفتن بدجوری گریه میگیرم ...

 

دعا کنم که این نفس،تموم شه تا سپیده ...

 

کسی نفهمه عاشقت، چی تا سحر کشیده ...

 

این آخرین باره عزیز،دستامو محکمتر بگیر ...

 

آخه تو که داری میری،به من نگو بمون نمیر ...

 

گاهی بیا یه باغ سبز،درش بروت بازه هنوز ...

 

من با تو سوختم نازنین،باشه برو با من نسوز ...

 

اگه یروز برگشتی و گفتن فلانی مرده ...

 

بدون که زیر خاک سرد حس نگاتو برده

 

گریه نکن برای من قسمت ما همینه ...

 

دستامو محکمتر بگیر لحظه ی آخرینه ...

 

 

این آخرین باره عزیز،دستامو محکمتر بگیر ...

 

آخه تو که داری میری،به من نگو بمون نمیر ...

 

 

گاهی بیا یه باغ سبز،درش بروت بازه هنوز ...

 

من با تو سوختم نازنین،باشه برو با من نسوز ...

 

برام دعا کن عــــ

[تصویر: 120328099412.jpg]


[ 15 / 2برچسب:, ] [ 14:1 ] [ معین .نرگس. الینا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ فقط برای خندوندنه شماست پس بخند .نظر یادت نره
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 489
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 551
بازدید ماه : 2537
بازدید کل : 415127
تعداد مطالب : 430
تعداد نظرات : 350
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

Get your own Chat Box! Go Large!

::: منبع كد آهنگ :::