گروه شیطون بلاها؟؟؟

قالب وبلاگ


گروه شیطون بلاها؟؟؟
آخرين مطالب

 

میون غم و سیاهی، دنبال عشق تو بودم

اما افسوس گم شدم تو، شعرایی که می سرودم

می نوشتم آروم آروم، رو دلم خاطره هاتو

واسه پیدا کردن تو، طی می کردم جای پاتو

دلتنگم

کاش میشد بودی می دیدی اشک چشامو

از دوریت

کاش میشد بودی می دیدی بغض صدامو

چه ساده

بریدی از من و عشقم و قلب تنهامو

باز جدایی

تنهایی

به خدا من می شینم یه گوشه به یاد تو

می ریزم

اشک خون از دو تا چشم عاشق به پای تو

عشق من

به خدا سخته بریدن از عشق پاک تو

وای می میرم


از شبی که بار سفر رو بستی

دلم همه ش در به در نگاته

صبح که دیدم واسم نامه گذاشتی

چشام همش دنبال رد پاته

حتی توی خیالتم نگفتی

اگه برم تو تنهایی می میره

پیش خودت نگفتی وقت گریه

اگه برم کی اشکاشو بگیره

اگه برم کی اشکاشو بگیره

دلتنگم

کاش میشد بودی می دیدی اشک چشامو

از دوریت

کاش میشد بودی می دیدی بغض صدامو

چه ساده

بریدی از من و عشقم و قلب تنهامو

باز جدایی

تنهایی

به خدا من می شینم یه گوشه به یاد تو

می ریزم

اشک خون از دو تا چشم عاشق به پای تو

عشق من

به خدا سخته بریدن از عشق پاک تو

وای می میرم

 




[ 9 / 2برچسب:, ] [ 9:39 ] [ معین .نرگس. الینا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ فقط برای خندوندنه شماست پس بخند .نظر یادت نره
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 55
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 2121
بازدید کل : 414711
تعداد مطالب : 430
تعداد نظرات : 350
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

Get your own Chat Box! Go Large!

::: منبع كد آهنگ :::