گروه شیطون بلاها؟؟؟

قالب وبلاگ


گروه شیطون بلاها؟؟؟
آخرين مطالب

رفتی سفر تنها شدم همبستر غمها شدم از درد تو ای بی وفا قطره بودم دریا شدم... ولی دوستت دارم!


قلبمو تقدیم کردم نفهمید بی ریا ترینم واسش اشک ریختم نفهمید پر احساس ترینم واسش از خوشبختی گفتم نفهمید ساده ترینم!!


اگه تمام خاک زمین باشی تنها مشتی از تو کافیست برای آنکه تا ابد بپرستمت!


در دهستان اصالت های عشق میتوان شبنم فروش ساده بود میتوان روی اجاق عاطفه چای خوش طعم وفا را دم نمود


من آهنگ غریب روزگارم غمی در انتهای سینه دارم تمام هستیم یک قلب پاک است که آن را زیر پایت می گذارم...

http://www.gifmix.net/gif.php?image=love-gifs/LOV_B03.GIF

زندگی مثل بازی حکمه!! مهم نیست که دست خوبی نداری مهم اینه که یار خوبی داشته باشی؛ اینطوری شاید حتی بتونی بازی باخته رو ببری!


يک کاغذ سفيد را ،

هر چقدر هم که سفيد و تميز باشد

کسي قاب نمي گيرد ،

براي ماندگاري بايد ؛

حرفي براي گفتن داشت
.


زنده ام با نام تو ، پژمرده ام بي نام تو ، حاضرم پرپر شوم در محضر ديدار تو.


بر ماسه ها نوشتم

درياي هستي من

از
عشق تو هست سرشار

اين را به ياد بسپار


مرداب براي بدست آوردن نيلوفر ، سالها مي خوابه، تا آرامش نيلوفرش به هم نخوره ، پس اگه کسي رو دوست داري براي داشتنش سالها صبر کن.
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100703070060/frontierville/images/thumb/1/1d/Quill_Pen-icon.png/40px-Quill_Pen-icon.png 
 



[ 18 / 1برچسب:, ] [ 11:41 ] [ معین .نرگس. الینا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ فقط برای خندوندنه شماست پس بخند .نظر یادت نره
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 2097
بازدید کل : 414687
تعداد مطالب : 430
تعداد نظرات : 350
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

Get your own Chat Box! Go Large!

::: منبع كد آهنگ :::