گروه شیطون بلاها؟؟؟

قالب وبلاگ


گروه شیطون بلاها؟؟؟
آخرين مطالب

Image Hosted by Free picture hosting at www.iranxm.com

بی تو پرسه زدنو تو شهر شبها دوست دارم

بی تو موندو تو رویا تک و تنها دوست دارم

وقتی از دست خودم خسته میشم با یاد تو

گریه کردنو به حال دل رسوا دوست دارم

بی تو تکرار عبور خاطراتو دوست دارم

تو شبها شمردن ستاره هاتو دوست دارم

هر چی میگفتی از عشق و عاشقی یه قصه بود

تو کجایی که هنوز اون قصه هاتو دوست دارم

دوست دارم با یاد تو دل از غمها جدا کنم

دوست دارم یه بار دیگه به چشمات نگاه کنم

دوست دارم صدا کنی اسم منو از ته دل

دوست دارم یه بار دیگه اسمتو صدا کنم

بی تو خسته شدن از خستگیامو دوست دارم

حالا که نیستی همین دلتنگیامو دوست دارم

دل خوشم فقط به اینکه ساده از تو میگذرم

اما تو خیال نکن سادگیامو دوست دارم

دوست دارم با یاد تو دل از غمها جدا کنم

دوست دارم یه بار دیگه به چشمات نگاه کنم

دوست دارم صدا کنی اسم منو از ته دل

دوست دارم یه بار دیگه اسمتو صدا کنم

  
********

تولدت مبارک بهترینم

 

خب اینم از اپ امروز

 

امیدوارم خوشتون بیاد

 

http://eshghamm.blogfa.com/دوستون داریمhttp://eshghamm.blogfa.com/



[ 13 / 1برچسب:, ] [ 18:12 ] [ معین .نرگس. الینا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ فقط برای خندوندنه شماست پس بخند .نظر یادت نره
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 2079
بازدید کل : 414669
تعداد مطالب : 430
تعداد نظرات : 350
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

Get your own Chat Box! Go Large!

::: منبع كد آهنگ :::