گروه شیطون بلاها؟؟؟

قالب وبلاگ


گروه شیطون بلاها؟؟؟
آخرين مطالب

بيشترين روابط جنسي خارج از چارچوب يعني ۶۰ درصد از اين روابط در محل‌كار افراد و بيشتر در ساعات دو و سه بعد از ظهر كه وقت استراحت و ناهار است صورت مي‌گيرد…


نتايج يك نظرسنجي كه از سوي اتحاديه حمايت از خانواده‌ها در ايتاليا انجام شده‌است نشان مي‌دهد نيمي از همسران خارج از چارچوب روابط زناشويي، روابط جنسي نامشروع دارند و اين ميزان هم در حال افزايش است.
به گزارش خبرگزاري آكي ايتاليا اين موضوع مورد انتقاد شديد خانواده ها قرار گرفته و نگرانيهاي جدي را در خصوص عدم رعايت كردن مسايل اخلاقي ايجاد كرده است.
همچنين اين نظرسنجي نشان داده است مردان ايتاليايي نسبت به زنان خود وفاي كمتري دارند و ۵۵ درصد از آن‌ها اعتراف به روابط جنسي خارج از خانه كرده‌اند. اين در حالي است كه ۴۵ درصد زنان اعتراف به‌چنين روابطي دارند.
شهر ميلان در شمال اين كشور نيز پايتخت خيانت است چرا كه شبكه‌هاي اجتماعي اينترنتي و مخصوصا فيس‌بوك خوراك‌دهنده زناي سريالي در آن‌جا است.
اين نظرسنجي نشان داده است بيشترين روابط جنسي خارج از چارچوب يعني ۶۰ درصد از اين روابط در محل‌كار افراد و بيشتر در ساعات دو و سه بعد از ظهر كه وقت استراحت و ناهار است صورت مي‌گيرد.
هفتاد درصد از روابط به‌صورت موردي و مابقي روابط ادامه‌دار است. ميانگين سن خيانت به همسران ۴۴ سال بوده و غالبا همسراني كه از اين روابط مطلع‌ مي‌شوند به‌صورت مسالمت‌آميزي با اين موضوع برخورد مي‌كنند.
اخيرا در بعضي مناطق ايتاليا سختگيريهاي جدي تري در خصوص حريم زن و مرد به كار گرفته شده است



[ 6 / 1برچسب:, ] [ 16:55 ] [ معین .نرگس. الینا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ فقط برای خندوندنه شماست پس بخند .نظر یادت نره
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 2106
بازدید کل : 414696
تعداد مطالب : 430
تعداد نظرات : 350
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

Get your own Chat Box! Go Large!

::: منبع كد آهنگ :::