گروه شیطون بلاها؟؟؟

قالب وبلاگ


گروه شیطون بلاها؟؟؟
آخرين مطالب

اعتصاب زن ها

سه تا زن که با هم دوست بودن تصمیم میگیرن اعتصاب کنن و کاری کنن که شوهراشون ازشون حساب ببرن و هفته دیگه دوباره جنع بشن تا به هم بگن چی کار کردند
بعد از یک هفته دور هم جمع میشن و نفر اول میگه من خونه که رفتم به شوهرم گفتم من دیگه نه نظافت میکنم نه اشپزی میکنم خودت میدونی چیکار کن
یه روز گذشت خبری نشد
دو روز گذشت خبری نشد
ولی روز سوم دیدم صبحونه درست کرده و خودش رفت سر کار
نفر دوم میگه منم همینا رو به شوهرم گفتم
یه روز گذشت خبری نشد
دو روز گذشت خبری نشد
سه روز گذشت خبری نشد
ولی روز چهارم دیدم رفته خرید کرده و خونه رو هم تمیز کرد
نفر سوم میگه منم دقیقا همین چیزا رو به شوهرم گفتم ولی
روز اول چیزی ندیدم
روز دوم چیزی ندیدم
روز سوم چیزی ندیدم
اما شکر خدا روز چهارم تونستم با چشم چپم یکم ببینم



[ 2 / 1برچسب:, ] [ 9:40 ] [ معین .نرگس. الینا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ فقط برای خندوندنه شماست پس بخند .نظر یادت نره
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 2068
بازدید کل : 414658
تعداد مطالب : 430
تعداد نظرات : 350
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

Get your own Chat Box! Go Large!

::: منبع كد آهنگ :::