گروه شیطون بلاها؟؟؟

قالب وبلاگ


گروه شیطون بلاها؟؟؟
آخرين مطالب

بعد از اظهارات ناهید، رامین و سحر (دختر ناهید) هم دستگیر شدند و رامین در اعترافات خود گفت: روز حادثه ناهید با من تماس گرفت و از من خواست نقشه قتل را عملی کنم. وقتی وارد خانه شدم، خدارحم را که به خاطر قرص‌های خواب‌آوری که ناهید به او داده بود، در خواب عمیقی فرو رفته بود با شلیک گلوله به قتل رساندم.

وی ادامه داد: بعد از قتل، جسد را به جاده‌ای بیرون از بومهن بردم و کنار چاه فاضلابی که از قبل مقداری هیزم آنجا گذاشته بودم، انداختم و بعد از این‌که ۱۲ لیتر بنزین روی آن ریختم، جسد را به آتش کشیدم.

با ادعاهای متهمان پرونده، قرار مجرمیت رامین به اتهام مباشرت در قتل عمدی خدارحم معروف به حسین و ارتباط نامشروع با دختر مقتول و ناهید و سحر به اتهام معاونت در قتل صادر و پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا در آینده مورد رسیدگی قرار گیرد.

 



[ 28 / 12برچسب:, ] [ 10:20 ] [ معین .نرگس. الینا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ فقط برای خندوندنه شماست پس بخند .نظر یادت نره
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 2068
بازدید کل : 414658
تعداد مطالب : 430
تعداد نظرات : 350
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

Get your own Chat Box! Go Large!

::: منبع كد آهنگ :::