گروه شیطون بلاها؟؟؟

قالب وبلاگ


گروه شیطون بلاها؟؟؟
آخرين مطالب

اگر کریستوفر کلمبوس ازدواج کرده بود٬ ممکن بود هیچگاه قاره امریکا را کشف نکند٬چون بجای برنامه ریزی و تمرکز در مورد یک چنین سفر ماجراجویانه ای٬ باید وقتش را به جواب دادن به همسرش٬ در مورد سوالات زیر می گذراند :

-
کجا داری میری؟

-
با کی داری می ری؟

-
واسه چی می ری؟

-
چطوری می ری؟

-
کشف؟

-
برای کشف چی می ری؟

-
چرا فقط تو می ری؟

.

.

-
تا تو برگردی من چیکار کنم؟!

-
می تونم منم باهات بیام؟!

-
راستشو بگو توی کشتی زن هم دارین؟

-
بده لیستو ببینم!

-
حالا کِی برمی گردی؟

-
واسم چی میاری؟

.

.

-
تو عمداً این برنامه رو بدون من ریختی٬ اینطور نیست؟!

-
جواب منو بده؟

-
منظورت از این نقشه چیه؟

-
نکنه می خوای با کسی در بری؟

-
چطور ازت خبر داشته باشم؟

-
چه می دونم تا اونجا چه غلطی می کنی؟

-
راستی گفتی توی کشتی زن هم دارین؟!

.

.

-
من اصلا نمی فهمم این کشف درباره چیه؟

-
مگه غیر از تو آدم پیدا نمی شه؟

-
تو همیشه اینجوری رفتار می کنی!

-
خودتو واسه خود شیرینی می ندازی جلو؟!

-
من هنوز نمی فهمم٬ مگه چیز دیگه ایی هم برای کشف کردن مونده!

-
چرا قلب شکسته ی منو کشف نمی کنی؟

.

.

-
اصلا من می خوام باهات بیام!

-
فقط باید یه ماه صبر کنی تا مامانم اینا از مسافرت بیان!

-
واسه چی؟؟ خوب دوست دارم اونا هم باهامون بیان!

-
آخه مامانم اینا تا حالا جایی رو کشف نکردن!

-
خفه خون بگیر!!!! تو به عنوان داماد وظیفته!

.

.

-
راستی گفتی تو کشتی زن هم دارین؟



[ 26 / 12برچسب:, ] [ 11:41 ] [ معین .نرگس. الینا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ فقط برای خندوندنه شماست پس بخند .نظر یادت نره
امکانات سایت

آی پی رایانه شما :

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 2089
بازدید کل : 414679
تعداد مطالب : 430
تعداد نظرات : 350
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

Get your own Chat Box! Go Large!

::: منبع كد آهنگ :::